Story Intro Linkies FACEBOOK ASK.FM HOME Follow


About♫
Da'ownerღ

So happy to have you in here and hope you feel like it is your own. Thankyou for visiting this blog. May you get something here :)

Talk Here♫
Da'chatboxღ


Credits♫
Thanks thereღ

© 2013 - Full Template by αηυgєяαн and ѕαℓѕα.
Basecoby by αяяιєη.
Edit by αмιє тяαℓαℓα.
Graduation Day x Classmates•
Saturday, October 18, 2014 | 0 Floatlights

Happy holiday! Esok cuti ohyeah. Well. Setelah 4 bulan meninggalkan dunia blog. Kambek kejap. Nak update benda penting.

Hari graduasi, dah. Jadi.. tinggal dalam 16 hari untuk sekolah, belajar dalam kelas. Lepas 16 hari tu, semua dah SPM. Okay, lepas tu bawa haluan masing-masing.
Korang akan rindukan suara comel aku. Okno.

Seriously aku akan rindukan korang.
The moment kita main belon air, kerusi menyanyi(?). Hm. Hm. 
Time science, bila cikgu tanya "Kenapa.. bla bla." And kita jawab "Kuasa Allah.." dengan muka redha. 

And main panjang pendek tinggi rendah sampai panjat atas meja. Lmfao.
Ingat tak time trial SPM subjek Ekonomi Asas. Soalan susah nak mati. Seriously. 
Sampai tudung Asheera dah macam orang gila. Sampai aku dah keluar kan makanan aku. Sampai..
Kita semua menyanyi hindustan dalam kelas tuh. Ugh. "Oh my EA Iloveyou."
At last dapat tahu soalan tu SBP. AHA. 
Dalam exam we were like.."KAU NAK APA SIA, SOALAN?"
Memang padan ah result aku jatuh dua gred. 

Banyak lagi yang tersimpan. Ceh. 
Mungkin kita berpuak-puak dalam kelas. 
Tapi taksangka kita satu hati. Satu kepala. 
Ahaha. 


Auchak! Tadaa
Nah, apapung, aku doakan yang terbaik untuk korang. 
Aku akan tolong korang guide subjek korang. As I can lah.
Jaga hubungan dengan  Allah. Dengan manusia sekali. 
Nak juga berjaya sama. Tiba terserempak pulak dekat U. 
Kau rasa?
Okay, tu je ah kot. Alright. Bye. Lol.
ILY <3.






PAST


Post a Comment

Leave a GOOD Comment. Thank Youu .