Story Intro Linkies FACEBOOK ASK.FM HOME Follow


About♫
Da'ownerღ

So happy to have you in here and hope you feel like it is your own. Thankyou for visiting this blog. May you get something here :)

Talk Here♫
Da'chatboxღ


Credits♫
Thanks thereღ

© 2013 - Full Template by αηυgєяαн and ѕαℓѕα.
Basecoby by αяяιєη.
Edit by αмιє тяαℓαℓα.
Luahan hati•
Wednesday, May 28, 2014 | 0 Floatlights
 

Kadang kadang hati ini, teringin nak dapatkan apa yang diimpikan. Bukan gadget, bukan apa apa jenis barang. Tetapi, teringin dipandang. Seksanya menjadi bodoh, bukan sahaja mudah diperbodohkan malah disisih dan dipandang rendah. Dan ingatlah, orang bodoh takselamanya bodoh. 

SPM...
Bukanlah sesusah yang disangka ramai remaja. JIKA, mereka fahamkan apa yang cikgu ajar, focus bila cikgu cakap, pandang bila cikgu berbicara. Pasti semuanya berjalan dengan lancar. Hubungan baik dengan manusia juga perlu. Terfikir sejenak, jika SPM pun taklepas, apatah lagi kerja diUniversiti nak siapkan. Usaha, doa dan tawakal itu perlu.

Allah, semoga masalah yang aku hadapi sekarang tidak mengganggu konsentrasi aku untuk belajar. Lapangkanlah dada ku, tenangkan fikiranku.
Kuatkan aku untuk hadapi dugaan yang Kau berikan kepadaku. 
Aku tahu Kau rindukan aku dan Engkau tahu kemampuanku maka kuatkan aku... kuatkan lah aku.
Kau berikanlah aku kesabaran yang seluas langit.

Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. 
Smile and keep the head up. 
Stay strong and forget the problem.
Focus SPM, may dreams come true.

- X O X O L O V E -




PASTFUTURE


Post a Comment

Leave a GOOD Comment. Thank Youu .